Monday, November 16, 2009

The FOC Samsung Omnia!


If someone were to give you a SAMSUNG OMNIA and it’s for FOC, will you care if the device is a local or china set? *wink*

Let me list down the majors about Samsung OMNIA before I rant further:

1. 3.2“ touch LCD screen (skrg kan pamous touch screen ni!)
2. Wifi
3. GPS
4. 5.0mp camera
5. 16gb internal memory
6. 12.5mm Ultra-Slim body

Other functions, sama ja. So?? What do you think of the phone?


Samsung vs Anycall.. lol


I got this from my dearly Datuk - FOC! *smiling ear-to-ear*He’s not that bad huh?!

Here’s what happened earlier before he handed me the device.

Datuk : Pls call *** for me. You have her contact rite?

Me : Err.. sorry datuk. Can you just give me her number? It’s in my other hp. Left at home. Phone damaged. My son likes to taste the hp. I think the saliva should have damaged it. *10 cents-face*

Datuk : Mmm.. I see if I got spare hp for you.

This incident happened 2-3 times, before I finally got it from him last 2 weeks. *grin* Of coz I didn’t remind him ok. I tot he just cakap2 only. Hehehehe…

Datuk says he doesn’t know how to use the device or maybe he was just too lazy to play around with the hp since he already got a Blackberry.

Since the device is china set, instead of ‘Samsung’, you get a/an ‘Anycall’. lol Well, I heard some negatives about china phones. That make me hesistate to use the hp often specially downloading. *sigh* Haven't even change the setting. Need to go to mobile shop and yet I'm lazy. lol

Second gadget received after the lappy few months back. *wink*

9 comments:

  1. aik? datuk also buy china made punya hp ka? :)

    anyway, since it is given FOC..terima saja la kan. Nah, nda bulih pakai suda alasan ko teda no phone so & so...hihi...

    ReplyDelete
  2. Just yang hari tu kau kasi tinggu sia kan. Jelesnya..kau dapat boss yang baik hati nie..hehehe.. best dapat free bah walaupun china made. kalau sia HP just for telecomunication ja bah inda payah yang hi-tech sangat :P

    ReplyDelete
  3. untungnya ko just! wah.. best ni dpt gadget FOC dr boss.. ;)

    ReplyDelete
  4. Lepas dapat laptop..dapat hp lagi...bagusssssssss nyaaaa!!

    ReplyDelete
  5. Wah, siok betul bah ni Datuk ni... Eh, cam lain pulak komen sya hahaa... I mean, bagus bah boss ko ni kan. Nanti ko bilang TV rosak, dia suru ko angkat TV lagi nanti. LOL!!

    ReplyDelete
  6. Mama Mia ~ Ala.. urg kaya Mia. Dia beli2 for fun ja ba tu. Last2 jatuh ke tgn sia. Wahahahah.

    Kikiki.. Ya ba Mia. No more excuses after this. Heheh.

    Nora ~ Bos baik ati ko bilang??!! Yg penting, buat semua keja dia ja ba tu. Kalau nda, dia buli jd org yg plg kejam jg tu. Wahahaha..
    Ya ba kan.. kalau canggih2 pun susah jg. Hehehe..

    ReplyDelete
  7. AnnieMing ~ Ya ba kan. Ada mksd kama tu. Kerja keras!! Heheheh..

    Mouren ~ Bagus mmg bagus Mouren. Tp, mcm bikin risau plak. What if, sia resign, sia kena byr or return tu gadgets tu aa??? Heheheh..

    CMG aka Crystal ~ Hahahah.. alang2 suruh dia issue cheque kasi sia p beli sendiri la. Mcm tu lg bagus.. kekekee..

    ReplyDelete
  8. Just.. ada kerja kosong kah ?? :D.. btw siok bah dpt free gift dari boss.. mana mau cari kan?

    ReplyDelete
  9. Evelyn ~ Heheheh.. jgn gitu ba. Nnt kalau ko join co sia, misti ko menyesal tu. Hihihi.. Misti la siok ba dpt brg free.. kikiki..

    ReplyDelete

You're 'bout to corner... ;p