Wednesday, December 09, 2009

Serius Baby 2009 Giveaway

Another contest here. *grin*

I wanted to join other contests somehow the CUTEST term make me hesitate to do so. Not because my Rayyan not cute enuff. LOL It's just that it's hard to get his CUTEST smile or laugh or action so far. *sigh* Or maybe I'm no good in shots. *double sigh*

Ok Ok.. not more complaining...

While bloghoping, I came cross this contest / giveaway organize by Ibu Rifqi.

And I think this the best pic for this contest. *wink*




Serius tak I??

Nama : Rayyan Adrian Nuzirwan

Tarikh Lahir : 24 October 2008

Umur as-at-to-date : 1 thn 1 bln 15 hari


Here's the cut and paste T&C:


Be my follower and add my blog kat korangnye list....

Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang…

Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni..

Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun...Ini paling wajib ni!!!

Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je...mesti ada kan...xkan pic masa senyum n sengih je korang simpan...Letak banyak2 pun xpe,nti yg paling serius i akan amik...

Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang...

Make sure ur entry link back to mine..

Tarikh tutup penyertaan before 31st December 2009


For contest updates or other contestants' pics, check out here.

8 comments:

  1. hehe..kita kana contest fever ni ,Just..you with your Serius Baby contest and me with my Smiling Baby contest...Good luck!

    ReplyDelete
  2. Salam Kenal..

    Kalau sudi jenguk-jenguk la Kiz kat
    www.kizgarden.blogspot.com

    Dan Jangan lupa follow kiz juga ya..

    TERIMA KASIH..

    ReplyDelete
  3. Belum cukup serius ni... cuba kau curi dia punya toys... mesti merajuk serius habis tu...hihihihi..

    ReplyDelete
  4. ciayo2 just!

    good luck .. harap2 c rayyan menang nih.. hehe ;)

    ReplyDelete
  5. Mama Mia ~ Heheheh.. Good luck to you Mia.

    CMG aka Crystal ~ Thanks kio.

    KizZ ~ Salam kenal. Thanks for droppin' by. Will visit u soon.. :D

    Cath J ~ Nda cukup serius lg ka pulak ni?? Kalau ambil toys dia, nda sempat dia merajuk serius tu, terus menangis. Hahahahah..

    AnnieMing ~ Thanks Annie. :D

    ReplyDelete
  6. hehe Just, seriusnya si rayyan, Bah Good Luck kamu ber contest kio..:P

    ReplyDelete
  7. Nora ~ hehehe.. serius la kunun. Thanks Nora..

    ReplyDelete

You're 'bout to corner... ;p