Monday, October 18, 2010

Aku & WSB

WARNING : this entry contents sabahan dialect, definitely bcoz I am a SABAHAN!


Pernah mengalami jatuh cinta pandang pertama?? (ceh.. soalan?!! Sama laki sia pun nda pernah ni! Hahahah… )

Dari mana datangnya cinta? Kalau bukan dari mata turun ke hati… (phewwitt!!)

Kali pertama ‘bertembung mata’ (bila kunun??), macam ada karan pulak tau… hihihih…

Hati berdebar2 setiap kali online…

Macam nda sabar mo ‘jumpa’…

Mandi, nda basah! Tidur, tidur2 ayam! Makan, muntah balik! Minum, tetap haus!! <-- tolong!! Kenapa buli jadi mcm ni??!!

Urang bilang tak kenal maka tak cinta

Dah kenal lagik la cinta

Muahahahahah…

Dia la pemangkin untuk sia online hari2.. klu buli 24jam!!

Biasa la kan.. bila bersinta, mana mo berenggang! (mati la sia ni!! Mo ready pujuk laki!!)

So, yeahh.. I’m in love!!! (komfom mati pas ni!!)

Bila sdh bersinta… komfom ada aku-janji punya. So, ini la janji sumpah setia sia sama dia… Sia janji sia akan cuba untuk mengekalkan hubungan ini hingga ke akhir hayat! Fuhhh!!

Sebab apa?? Sebab.. Once Wasaber, Always Wasaber!!

Nda kisah WSB Retro ka, WSB Classic ka, WSB Oldies ka, WSB Modern ka… sia tetap Wasaber!!





*tepuk tangan ramai2*


Klik image if mau bersinta dgn WSB


Psstt.. admin, ok ka?? Nda ok pun kasi ok ja ba! kasi sinang ati sia yg gundah gelana ni!! Klu ok, ba sia tggu tu award! (nda malu betul!) Hihihih..

13 comments:

  1. Stella ~ Thanks.. sia antam ja ni.. yg penting, aramaitiii... hihihi..

    ReplyDelete
  2. uisho..ok ni..psaingan smakin sengit ni tau..keh²..jek lori ka?keh²

    ReplyDelete
  3. WSB ~ ba admin, ko sendiri sdh ckp OK tu aa.. sia tggu tu award! Muahahaha...


    Mouren ~ Aik.. 'haha' seja??! Mana cukup sis! Ba, your turn. Ko sdh register sama tu WSB ka??

    ReplyDelete
  4. suka tu ,Once Wasaber, Always Wasaber!! :D

    ReplyDelete
  5. Mau pingsan saya baca entry si Just...
    Kalau kasi tuju sama Tanak Wagu kompom itu jam juga datang meminang...hehehehe
    Tunggu saya join WSB Just ^ ^

    ReplyDelete
  6. Lina ~ Thanks! :D


    Erna ~ Jgn marah aa... hihihi...


    Sumandak ~ Hahahah... surat cinta sia sama laki sia dulu pun nda jg hebat mcm ni. Mmg bikin pengsan!!! Ba, cpt la ko join. Sia tggu ni!! :D

    ReplyDelete
  7. "Sama laki sia pun nda pernah ni! Hahahah…" astaga... tu ayat aaa... huhuhu... 'sampainya hatimu' *lagu Spring*

    ReplyDelete
  8. Dear ~ hahahah... sampai ba hati org tmpt dia.. jgn la risau... ;p

    ReplyDelete
  9. sinta pandang pertama ah~ hehe~ kasian kama x ko pernah sinta pandang pertama sma laki ko, marajuk gia nanti dia tu :p

    ReplyDelete
  10. Glayriel ~ hahahaha... sama hubby sia pandang berjuta kali baru tesinta2... muahahahah..

    ReplyDelete

You're 'bout to corner... ;p