Saturday, December 18, 2010

Love Award

I wanna say THANKS to Lina, Ayie, BabyYats and c3kz for this Love Award... so lovely of you all!


As usual, award comes along with Q&A...

1. Siapa orang yang korang paling sayang?

Orang yg paling saya sayang ialah ahli keluarga saya terutamanya anak2 saya!

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?

sebab saya telah 'membesar' bersama2 mereka dari sejak mereka di dalam perut lagik dan saya akan terus belajar bersama mereka tentang kehidupan! *kelip mata*

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

Dear Rayyan and Lily, mommy hope that mommy can be the best mommy in the world to both of you. Love you two so very much! *touching2 pulak*

4. lepas tue,korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue..

Nak tag kat ibu2 blogger. Anda tau siapa anda! Chakkk..

Selamat berhujung minggu!

6 comments:

  1. Congrats..and congrats and congrats...hehehe

    ReplyDelete
  2. Nice!..hehe Happy family.. Sya pun ada kena tag ni..Mau buat dulu lah..

    ReplyDelete
  3. gunsirit ~ thanks.. and thanks and thanks.. ko jg la guns!


    Stella ~ Thanks stel. Ba, buat kama... ;p

    ReplyDelete
  4. hello..visiting u today.. have a nice weekend!

    ReplyDelete
  5. reanaclaire ~ hi... thanks for the visit.. :D


    zuriey ~ thanks.. :D

    ReplyDelete

You're 'bout to corner... ;p